Біологія, хімія

Зав. МО вчителів біології та хімії – Садченко Наталія Миколаївна

Категорія перша

Методична проблема: «Формування предметних компетентностей через використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології.»

Методи роботи: ІКТ ,метод«Синтез»,проблемно-пошуковий,«Кросенс»,«Ромб асоціацій», «Мозковий штурм»,робота в групах,дослідницькі,метод проектів.

Нагороди:

  • 2014,2015р. почесні грамоти міського управління освіти.
  • 2016-переможець міського туру конкурсу «Вчитель року,номінація біологія».
  • Лауреат обласного туру конкурсу «Вчитель року,номінація біологія».

Члени методичного об’єднання:

Качаровська Олена Володимирівна

SAMSUNG

Категорія вища, старший вчитель, відмінник освіти.

Методична проблема: «Екологічне виховання при вивченні біології».

Методи роботи: ІКТ, частково-пошукові, асоціативне гроно, ажурна пилка

Нагороди: Грамоти міського та обласного управління освіти.

Пінчук Юлія Сергіївна

Категорія  перша

Методична проблема: «Використання мультимедійних засобів навчання на уроках біології,екології,природознавства.»

Методи роботи: проблемно-пошуковий,дослідницькі,метод проектів,ІКТ,робота в малих групах,метод дискусій,інтерактивні технології.

 

Нагороди:

  • 2013-сертифікат учасника Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель-обдарований учень».
  • 2014-диплом 3 ступеня обласного конкурсу «Використання ІКТ».
  • 2016-переможець міського туру «Класний керівник року».
  • Лауреат обласного туру «Класний керівник року».

Бовда Ірина Петрівна

Категорія вища, вчитель-методист, відмінник освіти.

Методична проблема: «Розвиток творчих здібностей учнів в умовах компетентісно-зорієнтованого навчання».

Методи роботи: проблемно-пошукова лекція, евристична бесіда, створення ситуації пізнавальної суперечки, експеримент, дидактична гра, ІКТ.

Нагороди:

  • Грамоти МОН 1998,2012,2013р.
  • Грамоти обласного управління освіти 2006,2010,2012.
  • Грамоти міського управління 2015.

Марченко Світлана Володимирівна

Категорія вища, старший вчитель

Методична проблема: «Диференційований підхід до навчання на уроках хімії».

Методи роботи: частково-пошукові, експеримент, «Мозковий штурм», проблемно-пошукова лекція, ІКТ, дидактична гра, групова робота.