Математика, економіка

Зав. МО вчителів математики, економіки – Ведь Світлана Михайлівна


«СПЕЦІАЛІСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ»
ЗВАННЯ : «СТАРШИЙ УЧИТЕЛЬ»

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:
«Елементи проблемно-пошукової діяльності на уроках математики.”

Член журі ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з математики, координатор конкурсу “Кенгуру”, володіє інноваційними освітніми методиками та технологіями, активно їх використовує в практику, проводить позакласну роботу з учнями, значну увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми, її учні – призери ІІ,ІІІ та учасники ІV етапів Всеукраїнської олімпіади з математики.

Члени методичного об’єднання:

Анищенко Людмила Миколаївна

Спеціаліст вищої категорії, вчитель методист, заступник директора з НВР.

Методична проблема: “Створення умов для розвитку і самореалізації особистості шляхом активізації навчально-пізнавальної діяльності.”

Добре володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує і поширює у професійному середовищі. Здійснює науково-методичну діяльність, має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені МЦ.
Надає методичну допомогу вчителям, вивчає і узагальнює передовий педагогічний досвід

 

Мерзлякова Валентина Миколаївна

Спеціаліст вищої категорії, вчитель методист.

Методична проблема: “Використання елементів сучасних інноваційних технологій при викладанні математики “.

Діяльність вчителя спрямована на формування творчої особистості учня через диференційовану роботу на основному, підвищеної складності, творчому рівнях. Приділяє увагу формуванню в учнів загально навчальних вмінь,чіткості й точності думки, критичності мислення

Донець Ольга Володимирівна

Спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Методична проблема: «Індивідуальний підхід до учнів при викладанні математики »

На уроках демонструє учням практичне застосування основних математичних положень, стимулює активність і самостійність   учнів в роботі .

Піденко Галина Федорівна

Спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Методична проблема: «Формування умінь учнів виділяти головне та розвивати логіку пошуків”.

Володіє системою педагогічних методів, що дають змогу розв’язати навчальні завдання в умовах колективної діяльності, знає психологічні закономірності розвитку особистості дитини і механізми навчальної діяльності.

Єрьоміна Наталія Володимирівна

Спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Методична проблема :«Формування пізнавального інтересу до предмету математики.”

Має високу науково-теоретичну підготовку, творчий підхід до реалізації програм з математики, запроваджує в навчально- виховний процес найбільш ефективні форми та методи роботи. Член журі ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики.

Лещенко Світлана Григорівна

Спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Методична проблема: «Особистісно зорієнтоване навчання в системі педагогічних інновацій»

Ініціативний педагог, впроваджує різні форми та методи для покращення організації навчального процесу на уроках математики, вдало поєднує індивідуальні і групові форми роботи.

Білецький Павло Владиславович

Спеціаліст вищої категорії

Методична проблема: “Шляхи формування математичної компетентності учнів

Лауреат ІІ етапу Конкурсу “Вчитель 2015 року”, член журі ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики. Володіє сучасними методами ІКТ, при навчанні використовує програми Graph, GeoGebra, IntechBoard. Його учні – призери ІІ,ІІІ етапів та 1учень – учасник ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з математики.

Глек Алла Анатоліївна

Спеціаліст першої категорії

Методична проблема: «Застосування інтерактивних технологій при викладанні математики та основ економіки”

Член журі ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з економіки, виявляє високий рівень фахової підготовки, творчо підходить до реалізації навчальної програми з математики та економіки, добре володіє інформаційно-комунікативними технологіями, значну увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми, її учні – призери ІІ,ІІІ та учасники ІV етапів Всеукраїнської олімпіади з економіки.

Сенченко Олена Олександрівна

Спеціаліст другої категорії

Лаборант кабінету фізики, працює з учнями з особливими потребами за індивідуальним графіком, приділяє велику увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, допомагає учням знаходити раціональні способи розв’язування задач, обгрунтування.