3 класи

Зав. МО 3 класів – Самойловська Олена Володимирівна

Кваліфікаційна категорія : вища

Педагогічне звання : вчитель-методист

Методична проблема : « Впровадження педагогічних ідей Софії Русової та сучасної школи в навчання і виховання молодших школярів».

Робота вчителя – симбіоз інновацій та вдалих і перевірених часом традиційних технологій.

Велику увагу приділяє інтелектуальному і творчому розвитку особистості. Учні є переможцями обласних етапів Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика, різноманітних всеукраїнських і міських творчих та інтелектуальних конкурсів. Вчитель є співавтором регіональної Програми з народознавства Чернігівщини, ідеї якої втілює в життя зі своїми вихованцями. Мріє, щоб кожен учень став у житті чесним, розумним, вихованим, справжнім патріотом України, гідним громадянином нашої Батьківщини.

Члени методичного об’єднання:

Дідик Людмила Іванівна

Категорія – вища.

Звання – «учитель-методист».

Проблема «Інтенсифікація навчального процесу, як засіб формулювання самостійної розумової діяльності учнів»

Урок – одна з основних форм навчання.

Принципи побудови уроку:

  • Значна роль відведена теоретичним знанням;
  • Високий темп навчання;
  • Інноваційні технології;
  • Застосування ігрових технологій;
  • Алгоритмізація уроку;
  • Завдання для уроку – на високому рівні труднощів;

Умови для «ситуації успіху» )за урок до 10 учнів отримують оцінки, деякі мають по дві)

Паньковська Олена Ярославівна

Вища категорія: «учитель-методист»

Проблема «Розвиток пізнавальної активності учнів та активізація пізнавального процесу».

Основний метод роботи проблемно-пошуковий. Використовую інтерактивні прийоми та методи (робота в парах, групах, «Мікрофон», «Прес», «Метод проектів»). Проводжу уроки-конференції, уроки-мандрівки, уроки-телепередачі, уроки-казки, уроки-дослідження тощо.

Уроки вміщують багато ігрових моментів, які розвивають пам’ять учнів, спонукають мислити, спостерігати, порівнювати і працювати. Систематично на уроках використовую краєзнавчий матеріал Чернігівщини, зібраний в авторській програмі «Програма з народознавства Чернігівщини».

Шафікова Валентина Павлівна

Вчитель вищої категорії, cтарший вчитель.

Працюю над проблемою: «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках художньо-естетичного циклу».

«Дитина щаслива, коли її люблять. Дитина щаслива, коли нею пишаються. Лише щаслива дитина виростає успішною людиною». Ці слова вважаю своїм педагогічним кредо.

Працюючи над вихованням успішної, впевненої, самостійної людини, постійно підтримую і мотивую дитину до успіху, використовую щонайменший привід для заохочення і похвали, даю можливість кожному відчути, що його думка важлива, а помилка – це нормальне і корисне явище.

Уроки, побудовані за традиційною методикою із застосуванням елементів інтерактивного навчання, сприяють реалізації цієї мети.

Шестак Наталія Юріївна

Спеціаліст

Працюю над проблемою: «Поєднання навчальної та ігрової діяльності молодших школярів».

Потрапляючи до школи після дитячого садка, дитина зустрічається з новим для себе видом діяльності – навчанням. Але гра залишається важливим засобом не лише відпочинку, а й творчого пізнання життя.

Видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський промовив фразу, яка стала основою всього того, що містить у собі гра: «Навчайте  граючись, а граючись навчайте».

За допомогою гри, я навчаю дітей не так, як зручно мені подати навчальний матеріал, а як дітям зручно і природно його взяти.

Ігрова форма навчання   створюється за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, які дозволяють активізувати пізнавальну діяльність учнів.

Розвиваючі ігри та нестандартні уроки (урок-гра, урок-подорож, урок-мандрівка, урок з використанням ІКТ, та ін.) роблять навчання легким, доступним, простим та цікавим.