Зав. МО 3 класів – Плотнікова Галина Веніамінівна
вчитель методист вищої категорії , вчитель початкових класів
Проблема роботи вчителя : «Застосування інтерактивних форм роботи для розвитку пізнавальної активності учнів, використовуючи ІКТ».
Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!
Створюю на уроках позитивний настрій для навчання,
відчуття в учнів рівного серед рівних, забезпечую позитивну атмосферу в колективі для досягнення спільних цілей, можливість вільно висловити свою думку і вислухати свого товариша. В своїй роботі використовую: електронні підручники, мультимедійні презентації, електронні конструктори уроків, що дозволяє учням не виходячи з класу брати участь у діалогах, розмірковувати, здійснювати мандрівки.
Члени методичного об’єднання:
Семенюк Надія Флав’янівна
Вища категорія, старший учитель
Проблема , над якою працює вчитель: «Перспективне мислення у навчанні і вихованні».
Працюю над залученням всіх учнів до активного одержання знань. Кожен учень може презентувати свою ідею, пропозицію в кожному виді роботи на усіх уроках. Школярі вчаться створювати проблеми і вирішувати їх, тобто, вчаться вчитися. Багато уваги приділяю взаємоповазі і взаємовиручки в класному колективі. Учні з задоволенням приймають участь у створенні проектів, де й розвивають свої творчі здібності.
Любченко Вікторія Василівна
Категорія вища, вчитель початкових класів
Тема над якою працює вчитель:« Формування пізнавальної діяльності молодших школярів.»
Основну увагу приділяю стимулюванню пізнавальної діяльності учнів через формування глибокого інтересу до знань, розвитку творчої особистості. В своєї роботі широко використовую уроки – ділової гри, уроки – казки, уроки – подорожі, інтегровані уроки та інші, з використанням наочності, сучасних технічних засобів навчання.
Чепурна Ірина Миколаївна
Вища категорія, старший учитель
Проблема , над якою працює вчитель: « Розвиток уваги молодших школярів.»
Працюючи над темою перед собою ставлю мету, щоб дітям було цікаво, зрозуміло, корисно і знадобилось у житті.
Якщо це так – то є і увага. Використовую принципи диференціації,
Індивідуальний підхід до навчання і проблем , адже дитина повинна
Зробити своє власне відкриття. Залучаю на уроках засоби наочності.