27 березня 2024 року в рамках декади інформатики в ліцеї №15 вчителі Олексій Михайлов та Олександр Трохименко разом зі студентками-практикантками Горбатенко Аліною та Черненко Кариною провели інтегрований урок з англійської мови та інформатики на тему “Інтернет” в одній з груп 10-Д класу.
Програма уроку з кодовою назвою “Informatics in English” була дуже насиченою і динамічною: учні співали пісню англійською мовою про інтернет, дивилися відео та слухали аудіозаписи на згадану тематику, вивчали нові слова і пригадували вже відомі терміни, пов’язані з комп’ютерними технологіями, брали участь в активних іграх у класі та інтерактивних онлайн-вікторинах, демонстрували свої практичні навички в англійській розмовній та теоретичні знання веб-технологій.
На початку уроку клас поділився на дві частини: команду дівчат і команду хлопців, які змагалися між собою з різних конкурсах. Втім ніхто й не думав відсидітись за спинами інших, тому що залікові бали можна було набрати тільки за індивідуальні звитяги.
Так спочатку на онлайн-платформі WordWall учні наввипередки складали синтаксично правильні конструкції з окремих слів, щоб утворити речення з промови Стіва Джобса. Кожен з п’ятірки кращих приніс по одному балу в залік своєї команди. Потім вчили нові слова з галузі комп’ютерних технологій, їх значення і переклад, а для закріплення матеріалу провели активну гру, на швидкість збиваючи мухобійками закріплені на дошці англомовні терміни за запропонованим українським перекладом. Тут учасників конкурсу з кожної команди вибирали випадковим чином за допомогою “колеса фортуни” на сайті SpinTheWheel.
Далі було аудіювання, звісно на відповідну інтернет-тематику, а потім відповіді на питання в змагальному режимі на онлайн-сервісі Kahoot. Тут всім учасникам треба було не тільки відповідати правильно, але й швидко, від чого залежала кількість набраних очок. Протягом цього конкурсу лідери кілька разів мінялися, а в результаті переможці з топ-5 принесли в скарбничку своєї команди по одному заліковому балу.
Вивчення нової порції комп’ютерних термінів супроводжувалось черговою онлайн-вікториною на вибір правильного перекладу зі списку запропонованих заплутаних, кумедних та іноді й підступних варіантів. За результатами цієї гри команди теж отримали по одному балу за кожне з перших 5-ти місць у таблиці результатів. Всі ці ігрові вікторини супроводжувались прикладами застосування слів у реченнях, діалогах.
А наприкінці уроку хлопці і дівчата, обрані за допомогою все того ж “колеса фортуни”, намагалися своїми словами описати заданий їм термін так, щоб інші змогли його вгадати. І звісно проводився цей “словесний крокодил” англійською мовою, що не завадило ні учасникам-загадувачам, ні глядачам-відгадувачам розуміти один одного буквально з кількох слів.
Після підведення підсумків визначили й переможців – з невеликим відривом перше місце посіла команда хлопців. Але на набрані бали ніхто навіть не звернув уваги, бо головне, що було цікаво, весело, креативно і драйвово. На жаль, тільки 45 хвилин 🙁
Дякуємо всім учасникам і помічницям за гарний настрій і чудову атмосферу на уроці.